Miksi en pysty hallitsemaan itseäni?Viime kirjoituksesta on valehtelematta aikaa pieni ikuisuus. Luulisi, että olisin sillä välin saanut jo jotain aikaiseksi. Luulisi, mutta olisi väärässä.Jos vain laihtuisin...J vittuilee mulle mun painosta. Tai sitten olen vaan niin vainoharhainen, että otan kaiken vittuiluna. Who knows?Olen töissä paikassa, jossa kaikki muut paitsi minä, tekevät fyysisesti raskasta työtä. Kuulen vähintään joka toinen päivä valituksia siitä, kuinka joku Mirjairmeli on laihtunut kuukaudessa 15 kg. Voisin tappaa.Jos minä laihtuisin kuukaudessa edes 10 kg, olisin onnellinen. Tuntisin oloni taas kykeneväksi. Capable.Nyt olen saamaton läski.Valittaminen on vaan negatiivista energiaa, mutta tuntuu että en muuhunkaan pysty. Jos vaan asuisin yksin, ei mun tarvitsisi syödä.Itsepetoksen voima on uskomaton.Jos asuisin yksin, söisin kuitenkin.Olen vain idiootti wannabe-ED, joka on joskus ollut jotain parempaa ja näkee siitä vieläkin märkiä unia....